ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

 

وزیر سابقه بازداشتی در فتنه ۸۸، لکه‌ای

سیاه بر کابینه دولت یازدهم

 

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در حالیکه همه گمانه زنی‌ها حاکی ازاین بود که احمد مسجد جامعی دومین وزیر فرهنگ و ارشاد در دوره اصلاحات، اولین وزیر این وزارتخانه در دولت اعتدال هم خواهد بود، به یکباره ورق برگشت و نام «علی جنتی» اعلام شد که پیشینه چندانی در زمینه فرهنگ و هنر ندارد و حتی پدرش (آیت اله جنتی رئیس شورای نگهبان) گفته که بهتر بود وزارتخانه دیگری به پسرش پیشنهاد می‌شد.

 

به دنبال اینجابجائی، اهالی فرهنگ و هنر از خود می‌پرسند چرا نام مسجد جامعی درآخرین روز‌ها از لیست روحانی حذف شد؟ آن‌ها که قدری به ماجرا نزدیک‌تر هستند، همین عکس را که در اینجا می‌بینید، عامل کنار گذاشتن مسجد جامعی می‌دانند: نزدیکی به سیدمحمدخاتمی.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد:

 

بر اساس این گزارش، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در این بیانیه با بیان اینکه صحنه انتقال قدرت در کشور تحت هدایت مقام معظم رهبری(حفظه الله) و حضور پرشور و حماسی مردم، به احسن وجه صورت پذیرفت، بیان کرد: دولت روحانی به طور رسمی و شرعی سکان‌دار دستگاه اجرایی کشور است و اکنون نیز آخرین مرحله تثبیت دولت جدید در قالب معرفی کابینه به مجلس، آغاز شده است بنابراین حمایت عام از دولت که به اقتدار و پیشرفت نظام می‌انجامد وظیفه تمام جریانات و فعالان سیاسی است.

 

در این بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به نکاتی در رابطه با چگونگی حمایت از دولت اعلام کرد: در حال حاضر کشور نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات موجود و افزایش سرعت در مسیر دست‌یابی به قله‌های پیشرفت است و تحقق این مهم منوط به وجود نیروهای فعال و پرکار با ایده‌های نو است.

 

در این بیانیه میانگین سن بسیار بالای وزرا یکی از مشکلات کابینه برشمرده شده و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بیان کرده است که میانگین سنی بالا تحقق کار خستگی‌ناپذیر اعضای دولت را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

پیری کابینه می‌تواند منجر به محافظه‌کاری وزرا در انجام کارهایشان شود ضمن این‌که عده‌ای از این وزرا در سال‌های گذشته در وزارت‌خانه‌های گوناگون مشغول به خدمت بودند و در واقع با توجه به صحنه جدید فعالیت‌ها، فکر جدیدی به بدنه مدیریتی کشور تزریق نشده است و بهتر آن بود که از نیروهایی با تفکری جدید برای سکان‌داری برخی وزارت‌خانه‌ها استفاده می‌شد تا زحمت‌کشان سابق به انتقال تجربیات خود می‌پرداختند و از توان اجرایی نیروهای جوان‌تر استفاده می‌شد.

 

دومین نکته‌ای که در این بیانیه به آن اشاره شده مواردی است که مشی اعتدال گرایی در دولت را زیر سوال می‌برد.

 

مواردی نظیر کنار گذاشته شدن تمامی وزرای دولت سابق که تقریباً در مرحله انتقال دولت‌ها در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده است، میدان دادن به تنی چند از اعضای نزدیک به جریان فتنه که مصادیق نوع نگاه افراط‌گرایانه است و همچنین حضور شخصی در کابینه معرفی شده دولت به مجلس که در جریان حوادث فتنه 88 سابقه بازداشتی چند ساعته دارد، مواردی است که علاوه بر آن‌که در تناقض با مشی اعتدالی دولت است می‌تواند تبدیل به لکه‌ای سیاه بر دامان کابینه دولت یازدهم شود و بر مجلس فرض است که نگذارد دولت یازدهم با حضور این دست از افراد مشی افراطی به خود بگیرد، از مسیر اعتدال منحرف شود و موجبات عدم تحقق برنامه‌های رئیس جمهور را فراهم آورد.

 

بحث بده بستان‌ها و زد و بندهای سیاسی یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این بیانیه است.

 

در این بیانیه آمده است: برای جلب رأی اعتماد نمایندگان ملت، بده بستان‌ها و زد و بندهای سیاسی صورت پذیرفته است و فرضاً اختیارات وزارتخانه‌ای به ایشان برای جلب رأی اعتماد به کابینه، سپرده شده است که در صورت صحت مدعا، حق‌طلبی دولت و مجلس را زیر سوال می‌برد و برای حذف این دست از شایعات طرح‌شده نسبت به دولت و مجلس از فضای جامعه، لازم است که ایشان ورود جدی به بحث تأیید صلاحیت‌ها داشته باشند و در این راه به رسالت مکتبی خود که از جانب امام امت و با اعتماد ملت سرافراز ایران به ایشان سپرده شده است، عمل کند و اسیر دست مسائل سیاسی در این قبیل کارها نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}